thumbnail_unión europea

O proxecto EAMARE-STEAM ten como obxectivo investigar a aprendizaxe e o ensino das matemáticas. Preténdese proporcionar ao profesorado e persoal educador ferramentas que poidan acadar un ensino matemático máis eficaz. En particular, o proxecto comprende tres fases secuenciais: (1) caracterizar a aprendizaxe das matemáticas; (2) deseñar unha guía de intervención docente de actividades STEAM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría, Arte e Matemáticas) baseadas nos resultados da Fase 1; e (3), implementar e validar esta guía de intervención docente.

IMPLEMENTACIÓN:

CENTRO DE ACOGIDA IGAXES

CEIP DE SIGÜEIRO

IES MILLADOIRO

IES PONTEPEDRIÑA

IES ARCEBISPO XELMÍREZ II

ACTIVIDADES

Mesturamos

Axilidade mental

Mandalas

Matemaxia

Descubrindo a Pi

NBA

Moebius

Mates polo aire

Math-music

Lendo cadros

Combinatoria de entroido

Rally-Mcar e 3Mraya

Apps

Impresión 3D

Poliedros

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.