 
															 
															 
															Do 6 ao 9 de maio celebrouse en Granada o seminario internacional de investigación «Redefinición dos plans de estudos académicos que rompen fronteiras: proposta STEAM», que tivo lugar na Facultade de Ciencias da Educación da Universidade de Granada e foi organizado pola Unidade Científica de Excelencia da Universidade de Granada. Granada Formación do profesorado e desenvolvemento profesional coa colaboración do Programa de Doutoramento en Ciencias da Educación, Facultade de Ciencias da Educación e Vicerreitoría de Investigación e Transferencia.
Os membros de EAMARE-STEAM, Teresa Fernández Blanco e Ángel Alsina, fixeron presentacións neste Seminario. En particular, Teresa F. Blanco presentou ‘STEAM en el aula de Secundaria española. Dificultades de implementación ‘o 7 de maio, e Ángel Alsina presentou‘ Conexións matemáticas en educación infantil a través de actividades ’o 8 de maio. Podes atopar máis detalles sobre o seminario aquí.
 
															SEMINARIO INTERNACIONAL DE INVESTIGACIÓN
Redefinir los Currículos Académicos Rompiendo Fronteras: La Propuesta STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, Mathematics) (2019). Oral. Conferencia invitada. Blanco, T. F. STEAM en el aula de Secundaria española. dificultades de implementación. Universidad de Santiago de Compostela.
http://seminariosteam.ugr.es/Seminario_STEAM/Conferenciantes/Conferenciantes.html
 
															 
															